SPA, Spa Rezervasyon & Yönetim Çözümü

  • SPA Misafirlerine ve SPA personelin hizmet bölümlerine göre randevuların ayarlandığı pratik kullanıma sahip “randevu yönetim” sistemidir.
  • Misafirin istediği zamana göre verilecek SPA hizmetlerini ve SPA personelini OTOMATİK veya MANUEL randevu planlamasında büyük kolaylık sağlamaktadır.
  • Günlük misafir randevularının saatlere göre dağılımını tablo halinde oluşturup boş ve dolu saatlerin takibinde büyük kolaylık sağlar.
  • Personellerin yaptıkları bakımlara göre; boş saatlere göre dağılmasını otomatik takip eden bölümdür. Ayrıca personelin izin günlerine göre otomatik takibini yaparak randevuların düzenli verilmesini sağlar.
  • Günlük hizmet randevu takvimini saatlere göre oluşturarak; personellerin ve bakım odalarının takvim üzerinde rezervasyonların görülmesini sağlayarak hatasız randevu takibini oluşturur.
  • Personelin; maaş, prim veya maaş+prim hesaplamalarını otomatik yapan bölümdür. Misafir rezervasyon işlemleri sırasında hizmeti verecek personeli sistem otomatik veya manuel belirler. Hizmeti verdikten sonra personelin primi otomatik olarak hesaplanır.
  • Masaj içinde kullanılan bakım malzemelerinin yapılan işlemler sırasında parçalar halinde (ml, cc, gr, adet vb.) stoktan otomatik düşerek kabin bakım sarf malzeme takibini yapar. Ayrıca stoktaki kozmetik ürünlerin müşterilere direkt satış takibini kontrol eder.
  • Sarf veya kozmetik Ürün Girişleri ve satış çıkışları Barkod okuyucu ile otomatik işlem yapılarak resepsiyonun zaman kaybını ve hataları azaltır. Stoktaki ürünlerin sağlıklı takibinin yapılması kontrolü arttırarak maliyetleri azaltır.
  • Yapılan bakımlar, ürün satışları, personelin yaptığı hizmetler hakkında çeşitli kriterlere göre analizler yaparak elde edilen sonuçları ayrıntılı raporlara dönüştürmektedir. Mali ve gelir-gider kar analizleri katma değer sağlayıp, SPA içinde verimlilik gösteren uygulama noktalarının tespit edilmesini sağlar.