Crm, Misafir Alışkanlıkları Yönetimi

  • Misafir istek ve önerileri 360 derece mobil uygulama ortamında takip edilir.
  • İstek ve şikayetleri gruplandırıp, iş takibi operasyon sürecine dahil ederek misafir ilişkilerinde verimli sonuçlar elde edilmesini sağlar.
  • Misafir ilişkileri yönetim modülü sayesinde misafir görüş, öneri ve şikayetlerinin sisteme girilmesi raporlanması, analiz edilmesi gerekirse bir iş isteği olarak takibe alınmasını sağlar.
  • Misafirden gelen bildirimleri, ilgili departmanın «Talep Yönetim Süreçleri» ekranına yönlendirilir.
  • Açılmış olan talep sürecinin sorumlu kişi tarafından tamamlanmasını sağlayarak, Hhoms operasyon yönetim sistemi üzerinden misafir profiline işlenerek kayıt altına alınır.
  • Misafir istek ve önerilerine hızlı geri dönüşte bulunarak memnuniyet seviyesini artırır.
  • Misafirden gelen bildirimleri , Misafir Gözüyle Biz çözümüyle departman bazlı takip ederek sonuçlandıran ve sonuçlar misafir bazlı kayıtlanarak takip edilmektedir.
  • Sisteme misafirle ilgili bilgilerin girilmesi ile misafirin repeat olması halinde bu bilgiler otomatik ilgili departmanlara iş emri düşürerek CRM odaklı misafir ağırlama ve konfor hizmetleri sunulur.
  • Misafir ilişkileri yönetiminin temel unsuru olan, misafirin özel istek ve tercihlerini (Yastık tercihi Oda servisi seçenekleri, yaş günü, sevdiği çiçek, evlilik yıldönümü, sevdiği içki vb.) sisteme işlenebilir. Bu bilgileri sorgulama ve analizlerin yapılması sonucunda memnuniyet katsayısında artış sağlanmaktadır. 
  • Misafirlerden alınan talepleri gerçekçi CRM stratejileriyle iyileştirerek, satış odaklı faydaya çevirir.